Wat wij belangrijk vinden

Groei

Kinderen mogen groeien binnen hun eigen mogelijkheden en talenten

Talent ontwikkeling

Omdat ieder kind talenten bezit, willen we kinderen de ruimte geven om hun eigen pad te kiezen en zichzelf breed te ontwikkelen.

Plezier

Plezier, leren en leven gaan bij ons hand in hand. Vanuit vertrouwen naar plezier op school, naar het samen leren.

Samen

Samen kom je verder dan alleen. We leren daarom samen met en van elkaar: kinderen, leerkrachten en ouders.

De Samensprong

Welkom op de website van De Samensprong. Onze school staat in het mooie Boelenspark in Volendam. We zijn een basisschool met een katholieke grondslag met een ruim schoolplein.

In en om de school is voldoende ruimte om te leren en te ontdekken. Wij vinden het belangrijk dat kinderen zich bij ons op school thuis voelen. Het is een belangrijk stuk van hun leven, waar ze mooie herinneringen aan moeten hebben. We bieden onze leerlingen een veilige leeromgeving en helpen hun in hun groei naar het Voortgezet Onderwijs.

de Samensprong

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag? Kijk dan snel bij onze veelgestelde vragen voor het antwoord.

Schoolvakantie

Hier vindt u alle schoolvakanties en roostervrije dagen van uw kind.

Verlof & verzuim

Wilt u een dagje verlof aanvragen voor uw kind? Kijk hier voor de mogelijkheden.

Documenten

Hier vindt u alle documenten zoals de schoolgids, het schoolplan, etc.

Jaarverslag SKOV 2023

09 juli 2024